Dag 2

Andra dagen utav min praktik har ju gått bra :) vi var mest ute idag tycker jag hahah^^ träffade Adam som också praktiserar på Nibble..  När jag gick hem så fick ja se en krock på nära håll för det var en bil som körde rätt in i en annan bil. Så går det när man sitter och pratar i telefonen och inte kollar sig om när det kommer en bil.

Men förresten vet ni när jag vakande i morse hahha. Jag vaknade klockan 04 och trodde att klocka var 07 så jag gick upp som vanligt och klädde på mig mina kläder och sen hörde jag att ytterdörren öppnades. Då var det ju Peter som kom hem för han jobabr ju natt. Så då vara det bara att lägga sig i sängen igen och försöka sova men det gick inte direkt så bra. :/

När jag kom hem så kollade jag på Big Brother med mamma och Peter. :) Efter jag hade gjort det så hade jag så tråkigt så jag var sååå SNÄLL att jag dammsög hallen.. Sen åt jag tacos :) det är ju så himlans gott!! Efter jag hade ätit så gick jag in på mitt rum och så kom mamma in och ville kolla på Tv så det fick hon göra :)
Nu så väntar jag bara på att Big brother ska börja så jag kan sova sen ^^

Ha det bra!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0