dag 3

Idag så var jag inte på min praktik plats. För när jag vaknade i morse så mådde jag inte direkt bra. så jag gick och la mig igen efter jag hade ring och sagt till att jag var sjuk. Men nu är jag bättre så jag ska gå till praktik platsen i morgon igen jippi. ^^

Känner mig lite ledsen idag men det är för att i Maj så åker hela familjen Lindh-Andersson plus nicklas systers kille till spanien till hans släktingar. Och jag vill verkligen med men får nog inte :( jag kommer sakna mitt HJÄRTA <3 så mycket!! Men vi får väl se hur det blir det är ju ganska långt kvar till Maj..

Igår så kollade jag på dokumentären på kanal 5 om Charlie Sheen. det var ganska intressant, men jag tycker verkligen synd om honom för att han beter sig som han gör. Tycker även synd om hans barn som inte får träffa sin pappa. Senare i kväll blir det att kolla på gårdagens avsnitt av Big brother och sen kanske dagens avsnitt om jag orkar.. ^^ Idag har jag även pluggat engelska så jag ska fatt någon gång hur man skriver och så i engelska.
Men jag tycker fortfarande att det är jätte SVÅRT :/



plugg 

SEE YA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0