Dag 4

Idag så har jag tagit hand om barnen igen :) Peter kom och hämtade mig när jag slutade. Jag var så himlans trött så jag orkade inte gå. När jag kom hem så höll jag på att somna i sängen på grund av min trötthet.

Sen åkte vi och handlade för att vi skulle få i oss lite mat i kväll^^ idag blev det fiskpinnar och potatis :):)
I morgon så är det sista dagen för den här veckan av praktiken och det är sååå SKÖNT. För jag är så trött efter den här veckan.

I morgon blir det att mysa med älsklingen, vi har ju huset nästan för oss själva för hans mamma och hans lillasyster drar till GBG på teater festival :) Älsklingens pappa är ju hemma men han sover mest hahahha, elak jag är men det är ju sant hahah.

Ne nu ska jag umgås med min familj och glo på TV så jag inte somnar här vid datorn hehe


SEE YA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0