Dag 5

Idag var jag så trött när jag vaknade att jag inte ville gå upp. Men jag kom iväg till min praktik och satt där helt slut av tröttheten. Det tar verkligen på ens krafter att vara ute och "jobba".
Idag så hade jag glömt mitt bankkort när jag åkte till älsklingen. Jag åkte hem och letade men hittade inget fast jag visste att den skulle ligga hemma. Letade till och med här hemma hos nicklas men hittade ingenting. Efter tag ringde mamma och sa att hon hade hittat hela grejen med alla mina kort i. Då åkte jag hem och hämtade den när älsklingen började jobba.^^
I morgon ska jag, älsklinge, Petrus och Aron åka till Gustavsvik det ska bli väldigt roligt men som det kääns nu kommer jag somna i vattnet så trött är jag idag.
skriver i morgon mera :)
SEE YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0