Helgen + dag 6 av praktiken

I fredags så var jag med älsklingen och Petrus. Vi åt tacos och så kollade vi på Big Brother. :) På lördagen så gick vi upp vid 07:00 för vi skulle åka tåg 08:28. Vi åkte till Örebro för att bada! Grabbarna hade det ju kul i varje fall haha. Jag var ju ensam tjej så det var lite tråkigt men ändå roligt. På kvällen råkade jag riva älsklingen på halsen och jag har fortfarande ångest över det för det var verkligen inte med mening men det blev så stort så det ser ju ut som att jag har försökt mörda honom eller något. :( I Söndags så var jag och älsklingen helt själva för Petrus åkte hem. Men vi hade roligt ändå :) vi var ute med undarna hela dagen. Dem var så duktiga, dem stack ingenstans men så fort man kollade bort så försökte Devita men hon kom tillbaka på en gång hihihi. På kvällen åkte vi inte till stan för att hämta hans mamma och hans lillasyster för dem åkte ju till Göteborg i fredags på teaterfestival :)


Idag är det måndag och då var det ju praktik igen ^^ Det var väl ganska roligt idag men ändå jobbigt för att jag var så trött och hade ont i huvudet:/ Vi var och kollade på en musikteater som femorna på Nibbleskolan hade gjort. Den var ju sådär!
Sen har vi bara varit ute hela dagen för det har varit så varmt och skönt! Men nu ser det ut som att det blir regn :( det är så svart på himlen! Men snart blir det Tacos igen hihiihihi


Det var min helg och min måndag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0