Idag

Förlåt alla mina få läsare som har läst att jag inte har skrivit någonting på flera månader ^^ Jag har kämpat med att ta igen alla skolarbetet för att inte ha IG-varningar som sagt så börjar man ju i tredje ring efter sommaren så jag vill ju inte ha några IG-varningar alls men men. Engelskan är det bara att kämpa med för efter praktiken nu när jag kommer tillbaka till skolan V18 så börjar vi med nationella provet i Eng, Ma så det blir lite kämpigt men jag ska fan i mig klara det här.

lite om min praktik plats då. jag praktiserar på Nibbleskolan på en avdelning som heter Ekensdal det är väl hyffsat bra där. Jag känner mig ju i varje fall välkommen ordentligt. Fast jag kommer vara rätt trött på praktiken sista veckan för i den klassen jag är i så är det ganska bråkiga barn så det är väl bara att stå ut.. Jag hade hlst velat vara med mindre barn som 1-5 åringar men nej. Tur att man får välja egen praktik plats i 3an :D:D då blir det små barn för mig :D:D

Ne nu blir det att Facebooka lite och sen tror jag att jag ska kolla på film med mamam när Peter åker och jobbar :)


plugg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0