chacha

förlåt att jag inte har skrivit på två dagar ^^ jag har haft annat för mig. Som igår var jag med älsklingen och i förrgår satt jag och pluggade engelska ^^

Jag sitter här och funderar och funderar jag har stora bekymmer just nu hahaha. Ja är så rädd för nålar och sprutor och ändå vill jag göra så mycket som t.ex. tatuera mig och pierca naveln :P jag har en piercing det fattas bara ett hål men jag vill helldre göra det på mig själv än att någon annan gör det. Men det är nog bäst att ta det hos någon som är duktig så att det blir bra och inte blir infekterat på en gång ^^

Idag har jag varit i skolan och bara tråkat. Emelie vart sjuk så hon åkte hem :( och så är inte jag och linnea i samma grupper :/ inte så kul men aja ^^ när jag kom hem så började jag städa mitt rum haha det behövdes ju verkligen :) men i morgon ska jag dammsuga och skura för det orkar ja inte göra nu. Min rygg gör så frukansvärt ont, hatar att ha problem med ryggen :/

Imorgon då blir det att städa och sedan kanske åka till nicklas annars åker jag dit på lördagen och då ska vi plugga MATTE :/ usch tycker inte om matematiken ^^

Nu ska jag kolla på antikrundan :):)

SEE YA

Kommentarer
Postat av: Simone H

niice, antikrundan är beroendeframkallande :d

2011-01-23 @ 11:17:40
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0