CHACHA ;)

Idag började ju skolan igen då.. Haha det sög ju rätt mycket, vi hade matematik på morgonen. Och jag har fått en ny matte lärare som knappt kan SVENSKA man fattar ju vad hon menar men det känns så segt bara. Man kan ju knappt hålla sig för skratt när man lyssnar på henne. Aja men dagen i sig har varit bra!

När jag kom hem så gick jag och mamma igenom lite saker som jag behövde plugga på.. Nu är jag nästan kvar, har bara lite kvar att skriva. Det är så jobbigt att ha läxor över lovet :(

Åt tacos till kvällmat hehe efter det så tränade jag i en halvtimme. Jag har mina mål!

I morgon kanske man träffar en underbar kille, hihi min underbara pojkvän som går på samma skola som mig och det gillar jag väldigt mycket :D:D

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir av med tränings svettet hahah

HA DET BRA ALLIHOPA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0