Dagens aktiviteter!

Idag vaknade jag upp vid 06:35 och då trodde jag att de var lördag. Men kom sedan på att det bara är tisdag, usch för tisdagar. Jag var jätte trött i skolan och jätte hungrig hahah. Vid 13:25 så hade jag gymnastik då satt jag och Bella, Frida och chrystel och pratade hahah :)

Efter skolan gick jag bort till fordon med Bella och Frida. Jag skulle vänta på Nicklas och Frida skulle vänta på hennes pojkvän / min låtsas bror haha ^^ Aa men när nicklas slutade så fick jag skjuts hem, då var det bara att trycka i sig mackor och yoghurt. :)

Nu sitter jag här vid datorn och bloggar lite och även är inne på facebook<3 hehehe och så väntar jag på MAT, idag blir det stuvade makaroner med bacon^^  Efter maten blir det att träna lite Wii och efter det så ska jag hoppa in i duschen och bli ren hehe. Men sen det viktigaste som jag inte får glömma är att jag måste packa idag eftersom jag ska vara ute i Ängeby från onsdag till lördag eller söndag :)

Ne nu får ni ha en skön kväll allihopa :):)

 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0