hellu bloggen ^^

Nu skriver jag igen hihiihihi. Jag sitter här i min säng och forstätter och fortsätter och skriver på min uppsats som nästan är klar nu :) snar åtta hela sidor och en framsida hehe. Jag hoppas mina lärare tycker att den är godkänd och kanske till och med ett väl godkänt hehehe.

den här skoldagen har varit den bästa på länge. kan knappt minnas när jag trivdes i skolan sist jo det var nog när jag gick i 7-9 den klassen höll jämt ihop vi var som en hel stor familj!! kommer alltid vara vi mina kära AB-barn hehe^^ jag gick i 9AB2 det var den bästa klassen någonsin ^^ 

Nehe man kanske ska fortsätta att skriva nu så att man blir klar i dag och inte i morgon hehehhehehe.

Ha det bra allihopa som vill läsa min blogg







Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:59:14
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0