Jaha

Nu är det snart dax att börja leta sommarjobb. Eftersom jag går i andra ring så kommer inte kommunen fixa några sommarjobb till oss.. Jag är ju så feg så jag kan ju knappt prata med folk :O. Aja jag hittar väl något sommarjobb någon gång!!

Nu sitter jag här i skolan och vi hade inställd musik, det sög ju rätt mycket. Jag älskar musik och vill ju lära mig mera. nu väntar man på att kommunikationen börjar och den börjar ju så klart 12:30 så har snart haft 1,5 timmes håltimme men det är väl lugnt.

snart är det onsdag och då ska jag och älsklingen få bo själva i hans systers hus :) det ska bli spännande!

Nehe man kanske skulle ta och fortsätta att kolla efter sommarjobb!!

HEJ DÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0