veckan :):)

Jag och Älsklingen fick bo i hans systers hus från och med onsdags eftersom hon skulle till Spanien. :) så vi har haft en super mysig vecka.
I torsdags så följde jag inte med Nicklas hem på en gång eftersom jag skulle klippa mig :) blev riktigt nöjd..
I fredags så sov Petrus hos oss. Vi fixade i ordning hamburgare så åt vi det och efter maten så kollade vi på film och det var Gran Torino den är så himla bra men sorglig också. jag kom med värsta dåliga bort förklaringen för jag blev ledsen under filmen haha. den var så här: ne, jag gäspar hela tiden så mina ögon blir så fulla. Haha men det gick inte älsklingen på. Sen gick vi och la oss heheh.
Idag så har vi bara städat och fixat i ordning allt eftersom hans syster kommer hem till Sverige nu 22:45. Men vi har haft en super bra vecka ^^

Kommentarer
Postat av: juliciouz

vill du vara med i dagens blogg? anmäl dig hos mig :D

2011-01-30 @ 14:29:28
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0